UAB "AMBRELA" E. KOMERCIJOS MODELIO DIEGIMAS

 

13.1.1-LVPA-K-860-01-0696

Projekte kuriamas el. savitarnos portalas. Šiuo projektu perkelsime mūsų katalogą, gamininių išsirinkimo procesą, pirkimo procesą, bei klientų aptarnavimą į internetinę erdve.



Savitarnos portalas klientams leis atlikti šiuos veiksmus:

- Prekių katalogas internete. Sukelsime komponentus į mūsų virtualų komponentų katalogą. Sujungsime tiek savo, tiek savo tiekėjų sandėlius, kad galėtume pasiūlyti plačiausią komponentų pasirinkimą.

- Sukursime įrankį, kurio pagalba klientai lengvai galės susikomplektuoti jiems reikalingus gaminius su bet kokiais komponentais. Šis procesas turi ypač palengvinti išsirinkimo ir susikomplektavimo procesą.

- Sukursime patogią ir funkcionalią internetinę svetainę, kurioje klientai galės atlikti mūsų gaminių pirkimo procesą. Svetainė bus pritaikyti tiek naujiems, tiek lojaliems klientams.

- Sukursime patogią platformą, kurioje klientai galės atlikti prekių grąžinimą, sekti jų garantinio aptarnavimo statusus, matyti naujienas ir jiems skirtą informaciją.

- Sujungsime internetinę svetainę su savo CRM sistema, su vidinio sandėlio bei mūsų tiekėjų sandėlių apskaita.

Projektas finansuojamas pagal priemonę  – „E. komercijos modelis COVID-19“.

Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo. Finansuojama kaip Europos Sąjungos atsako į COVID-19 pandemiją priemonė.

Projekto vykdytojo pavadinimas: UAB "Ambrela"

Bendra projekto vertė: 70 550,00 EUR

Europos regioninės plėtros fondo finansuojama dalis: 50 000,00 EUR

Projekto vykdytojo pavadinimas: UAB "Ambrela"

Projekto pradžia: 2022-02-10

Projekto pabaiga: 2023-02-11